[Qui-deu-a-qui] petició d'un institut de batxillerat

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Jue Ene 24 15:57:29 CET 2008

hola

M'han trucat del IES emperador carles, del barri de sants de barcelona,
per saber si els volem donar un cop de mà amb dos crèdits de síntesi que
preparen sobre Medi ambient i sobre Comerç/Descolonització/Deute extern ...

Es tracta de si volem fer dues sessions amb nois i noies de batxillerat
el dia 6 de març a les 11.30 h, una sobre deute extern, l'altra sobre
algun tema ambiental (deute ecològic o campanya no et mengis el món els
aniria bé). Tindíem una hora (podem allargar a hora i mitja, però
aleshores els fem arribar mitja hora abans ... i no els agradarà). La
idea és que nosaltres fem aquesta sessió per uns 30-40 joves i després
ells, la setmana següent i amb les professores, preparen un treball
relacionat amb el tema que haguem tractat.

Jo vaig anar a aquest institut l'any passat a fer la sessió de deute amb
l'Audrey i la Diana, i puc dir que no m'en vaig sortir massa bé, a
nivell d'obtenir l'atenció dels nois i noies. Era un grup molt
descohesionat, molt multicultural, i que passaven bastant de totes les
dinàmiques que els plantejava. Sé que no sona molt engrescador, però el
que vaig treure aquell dia era que ens hem de preparar més les
dinàmiques ... he pensat que igual ho podem fer com a Qui deu a Qui?, en
plan experiment per als nous materials i dinàmiques que volem presentar
de cara l'any vinent. Sé que al març encara no tindrem res acabat, però
això ens pot donar ànims per preparar alguna coseta durant el mes de
febrer ...

Bé, ja em direu el què. Ho hem de confirmar aviadet a la Núria Lopez  o
la Montse gómez (93 490 24 66)

petonets

iolanda

Iolanda Fresnillo i Sallan