[Qui-deu-a-qui] Persones que a la taula per respondre preguntes i presentar campanyes...

xisco en pangea.org xisco en pangea.org
Mie Ene 23 22:57:48 CET 2008

Hola a totes i a tots,

Sento no haver pogut participar en les darreres setmanes, per manca de temps
(que us he d'explicar a vosaltres).

Be, m'ofereixo per fer de moderador o per respondre les preguntes de la Campanya
BBVA. Conec raonablement be la vessant del BBVA sense Armes, doncs el Centre
Delàs de Justícia i Pau n'és participant.

Ens veiem doncs el dissabte cap a les 15:00h per acabar de fer la coordinació
final.

Una abraçada.

Francesc
Justícia i Pau