[Qui-deu-a-qui] L'Assemblea de Moviments Socials recollirà propostes d'acció]]]

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Lun Ene 21 14:45:16 CET 2008

ieps!

doncs sí, jo també trobo bona la iniciativa Rica, realment crec que és el
millor lloc per plantejar-la. El fet de si seran masses propostes ....bé, jo
crec que són les que són i no em semblen abussives, i més encara si el tema
de participació ens afecta a tots per igual, diferent seria que fèssim
varies propostes del nostre èmbit d'actuació, però aquesta ens interessa a
totes les entitats per igual.
ok Iolanda amb el calendari, ja el portava!!!;-)

petonets per tothom!

e.

El 21/01/08, Iolanda Fresnillo - ODG <iolanda.fresnillo en odg.cat> ha escrit: