[Qui-deu-a-qui] La vostra campanya/organització consta com a impagada al Fòrum Social Català

Griselda gpinero en menta.net
Vie Ene 4 12:08:28 CET 2008

Hola estimada gent: I sí, a pesar de que ara s'està animant la cosa!!!
Per tant hi sóc d'acord. Me interessaria participar en alguns del
seminaris però és impossible, amb la feina de la comissió i el llibret
que he de traduir pel febrer no tinc temps per a preparar res. Em dóna
una mica de ràbia no poder fer-lo però em vaig comprometre amb Icaria!!
Petonets, Griselda