[Qui-deu-a-qui] Seminari EDUCACIÓ i DEUTE al FSCAT

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Vie Ene 4 12:06:50 CET 2008

Hola,

He agafat com es diu comunment el toro per les banyes i he trucat a
l'Esther d'educació sense fronteres, que és qui porta el tema. Elles
estaven esperant resposta del FSCat (la que havíen rebut es que s'estava
en procés de fusionar seminaris, però res més), però segueixen
interessades en fer el seminari.

Hem estat parlant i si nosaltres volem elles estan interessades en que
participem (tot i tenir una visió diferent a la seva). Hem parlat
d'algunes idees de com fer-ho, com posar sobre la taula les
contradiccions i avantatges de les conversions de deute ... Hem quedat
dimecres 9 de gener a les 11.30 h per parlar-ne amb més calma a les
oficines d'educació sense fronteres ... qui es vol/pot apuntar?

Emili, em sembla difícil concretar dilluns si hi participem, quan avui
és el primer dia que n'hem parlat. De totes formes crec que el programa
pot sortir tal i com estava, sense QdQ i l'important és que després hi
diguem la nostra, no? Si la gent creu interessant la proposta i
important que sortim al programa, que m'enviï un mail durant el cap de
setmana. Jo he quedat amb l'Esther que dilluns ens truquem i mirem com
sortegem el poc temps que tenim de cara al programa.

Petonets i bons reis!!!

Iolanda

En/na Emili Aldabó i Ortuño ha escrit:

Iolanda Fresnillo i Sallan