[Qui-deu-a-qui] CONTACTE XERRADA 14 MARÇ - sagrat cor-

dani dani.goic en odg.cat
Mie Feb 27 06:21:13 CET 2008

MERCI Manuel,

El contacte és en Sergi Medel del Col·legi Sagrat Cor de Barcelona
(Diputació), i el seu telèfon és el 93.265.63.61.

Entenc que amb l'Audrey vàreu quedar que ella faria tota sola la xerrada
de Sant Cugat, que també és pel 14 de març, no? Ho comento perquè tenia
entès que la de Sant Cugat la feieu compartida entre l'Audrey i el Manuel,
però millor si ens partim!

MERCI de nou!

Dani