[Qui-deu-a-qui] TINC UNA PREGUNTA PER A VOSTÉ!!!

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Jue Feb 14 13:46:30 CET 2008

Bon dia companyes i companys,

Adjunt a aquest correu us passo el resum/proposta fruit de la reunió que vam
tenir ahir a la FCONGD sobre el tema eleccions 2008.

Tal i com veureu, i com vam comentar a la darrera assemblea QdQ, el format
és en plan "Tinc una pregunta per a vostè" (faltaria afegir... prepari's!!!
;P).

La idea de l'acte és que hi hagi una presentació a càrrec del moderador/a on
es faci una breu repàs de la legislatura (uns 5-10min) passant de que els
polítics presentin programa i facin campanya...

Després es procedirà a fer una pregunta en concret a cada candidat sobre un
tema específic que tingui a veure amb el seu desenvolupament de
polítiques/actuació en aquests darrers 4 anys (en total, uns 15 minuts) i
després 5 preguntes que tots hauran de respondre (50min).

Es van proposar una sèrie de temes (8 per ser més precisa, tot i que alguns
temes potser es fonen en una mateixa pregunta o a la inversa...) i QdQ ens
encarreguem de formular 2 qüestions corresponents a 2 temes (en total hem de
presentar 4 preguntes).

-          2 sobre FAD/Ajuda reemborsable/Deute (una per un partit i una
genèrica)

-          2 sobre Responsabilitat ETNs (una pot ser sobre la llei de
responsabilitat ambiental i com el PP/PSOE/CiU i Coalición Canaria van
tumbar una esmena per fer les ETNs més responsables ambientalment fora de la
UE, dirigida a un d'aquests partits // l'altra pot ser genèrica)

La Iolanda comentava que també podríem proposar una pregunta genèrica sobre
reconeixement de deute il·legítim i auditories de deute a veure si
aconseguim colar-la al final...  i si no, durant el debat...

Bé, gent doncs es tracta de que envieu les vostres propostes... nosaltres
les centralitzem/recollim/ajuntem i d'aquí han de sortir les 4 que formulem
com a QdQ.

Penseu que les preguntes han d'estar preparades el dimarts dia 19. Per tant,
seria bo rebre propostes fins al diumenge o dilluns com a molt tard.

Si algú vol donar un cop d'ull als programes del 2004 per tenir referències,
jo els tinc, així que demaneu-me'ls i us els passo.

Una abraçada!!

Eli