[Qui-deu-a-qui] materials educatius

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Jue Feb 7 13:50:57 CET 2008

Bon dia!!!

Ara sí! us envio la proposta que vam comentar fa dues reunions8val a dir
majorment de la crack Platera!!!), és el document PROPOSTA PEDAGÒGICA. A
part també adjunto els documents que he mencionat dins la proposta, amb
ànims de no atabalar a ningú, només he posat alguns exemples dels documents
que tenim ala web (www.quiendebeaquien.org/kitbcn) de la campanya
SinDuda,SinDeuda (i que per cert en el cd de la campanya n'hi ha més!).

La qüestió és que si aquesta proposta general i global i ben ambiciosa ens
sembla bé, tirem endavant començant a dissenyar i crear les activitats en
concret. Per això, les dues sessions que li van proposar a la Iolanda de
l'IES Emperador Carles poden ser perfectes per posar fil a l'agulla. Són el
*6 de març a les 11:30h*. Una sessió sobre deute extern i l'altre sobre tema
ambiental (deute ecologic o no tet mengis el món). Dimarts a les 19:30h a
JiP (c/Rivadeneyra 6, 10è pis) ens hi posem i en dues setmanes configurem
aquestes dues sessions, ok????
Iolanda al mail deies que els hi haviem de confirmar a lescola, ja està fet?
ho pots fer tu sinó?

apa, ens veiem dimarts i qui no pugui venir que aporti idees!!!
;-)

e.