[Qui-deu-a-qui] preguntes deute extern

dani dani.goic en odg.cat
Lun Dic 15 16:43:33 CET 2008

hola a tots i totes,

ens ha arribat una sol·licitud d'un estudiant de Batxillerat que està
fent la seva sobre deute extern a l'ODG. En aquests moment ens és
impossible respondre la demanda per qüestions de temps. Necessita que
algú li respongui abans de final d'any. Algú s'anima a respondre'l?
Potser enlloc d'escriure es podria quedar amb ell perquè fes una
entrevista...

Si us plau, us podeu mirar el qüestionari adjunt per mirar de
respondre'l? Merci!

Dani