[Qui-deu-a-qui] Fwd: acta 2desembre2008

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mie Dic 10 11:54:55 CET 2008

---------- Missatge reenviat ----------
De: <gemma.tarafa en odg.cat>
Data: 10 / desembre / 2008 11:41
Assumpte: Re: [Qui-deu-a-qui] acta 2desembre2008
Per a: Elena Romagosa <elenaromagosa en gmail.com>
Cc: gemma.tarafa en odg.cat

Merci per l'acta Hellen guapa:)

Dues cosetes;

1) A mi em va MOLT MILLOR fer el sopar el dia 22!!!.

2) Els de la comissió de lleis hem tractat de plasmar en un paper les
feines a fer i l'estartègia que vam mig decidir a Córdoba (reunió comissió
lleis) amb la intenció que es sumi més gent sobretot de QDQ-BCN. AIxí que
pugui li envío a l'Eli tal i com ens demanes. Així a la propera reunió de
QDQ ho podem acabar de definir plegats i fer més gran el grupillo de
treballs FAD i CESCE:).

Un petonas, Geimms:)

> genteta!
> aquí va l'acta tot i que falta les comissions internes de QdQ amb els
> respectius contactes...esperavem per enviar-ho tot junt però passen els
> dies....li envieu a l'Eli URGENTEMNT i ho fem en un altre mail ok?
>
> *Acta dimarts 02/12/2008, 19:30h SCI
>
> **assistents*: Jordi Azorín, Anna de Vic :), Iolanda, Mònica Vargas, Gemma
> +
> panxeta + costella partida, Rica, Eli, Àlex, Elena. (Luís pots agregar al
> Jordi i al'Anna al llistat de QdQ? gràcies!)
>
> *1. Auditoria Equador:
> [...]

Elena Romagosa
Cada cantor es un soldado menos, por eso hay que cuidarse del que no canta
porque algo esconde.
Facundo Cabral