[Qui-deu-a-qui] Què hem fet des de la Plataforma contrària a l'Ajut Re emborsable ?, on som?...

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Ago 7 12:22:50 CEST 2008

Hola a tothom.....:)

Ja esteu de vacances?....Espero que quedi algú per aquestes terres.
Els qui ja no hi sou, descanseu força que tindrem un setembre, octubre
mogudets:)

Us faig arribar un resum que hem escrit per informar-vos de com ha
evolucionat el tema de l'ajut reemborsable que s'ha anat treballant els
darrers mesos juntament amb la FCONGd, coordinadores i federacions de
Girona, Tarragona, Lleida, DDHH i Pau així com Àgora N/S i QDQ.

Al setembre ja continuarem treballant aquest tema des de QDQ i des de la
"Plataforma contrària a l'Ajut Reemborsabe".

Un petonas,

Eli, Rica i Gemma:)

PD1: Aprofito el mail per donar-vos les gràcies als qui us heu ofert a fer
traduccions. Així que m'arribin els documents que s'han de traduir, per la
trobada internacional de mes de setembre, us els faré arribar. D'acord?

PD2: Comissió continguts de la Setmana del deute...estem donant alguna
volta per acabar de definir les taules de debat?; ponents, vídeos...etc.
Suposo que si:)...Tinc algunes idees que m'agradaria compartir amb
vosaltres. Com que suposo que està difícil reunir-se, ja ho faré via mail
o via telf. Us sembla?...