[Qui-deu-a-qui] Resum Setmana d'Estratègia contra els TLCs - Brusel.les i Madrid, 7-10 d'abril

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Jue Abr 24 19:14:35 CEST 2008

Ep! Doncs genial que ho envieu Víctor!
Jo no podré ser present a la reunió del dia 6 i em feia molta ràbia
perdre-m'ho perquè m'interessa molt el tema... així que perfecte! :)

Fins aviat i gràcies!

Eli