[Qui-deu-a-qui] Posicionament de l'ODG davant la proposta del Yasuní

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Abr 1 11:36:07 CEST 2008

Hola gent,

L'altre dia us vaig enviar una notícia on s'explicava que el govern
d'Equador seguia amb la idea de tirar endavant la proposta de no
extraure el petroli del bloc ITT, al parc del Yasuní, sempre i quan
s'aconseguis reunir un fons important de diners, de part principalment
dels països del Nord ... una de les vies per a això és la conversió de
deute pel Yasuní, com deia a la notícia que vaig enviar.

Com a QdQ Barcelona vam fer una reunió fa temps (el 14 de setembre 2007,
adjunto l'acta d'aquella reunió) però no vam acabar de decidir un
posicionament comú. L'ODG sí va seguir debatint aquest tema internament
i finalment vam enviar la carta que adjunto a Acción Ecológica (una de
les organitzacions que van impulsar la iniciativa en un inici). La carta
resumeix la posició de l'ODG sobre el tema de la proposta del Yasuní.

La Bero em va demanar que li enviés, i he pensat que de fet us pot
interessar a més gent. Si voleu parlem avui a la reunió (19.30h al SCI)
si volem continuar treballant/debatint aquest tema com a QdQ.

Petonets

Iolanda
PD. si voleu saber més del tema podeu consultar la web:
http://www.amazoniaporlavida.org/es/index.php
o l'article del Joan Martínez Alier sobre el tema:
http://www.odg.cat/navega.php?id_pagina=7&id_noticia=193

Iolanda Fresnillo i Sallan
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat
+93 785 13 18
Skype Id: ifresnillo

Atenció! Els correus electrònics de l'ODG ara acaben en @odg.cat (enlloc de debtwatch.org)
Atención! Los correos electrónicos del ODG ahora acaban en @odg.cat (en lugar de debtwatch.org)
Attention! ODG e-mail addresses now finish in @odg.cat (instead of debtwatch.org)

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: Sobre la Campaña del ITT.doc
Tipus: application/msword
volum: 26624 bytes
Desc: no disponible