[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute] Tancament de programa i NIFs

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mie Sep 26 12:23:45 CEST 2007

Hola

A mi em sembla bé comprar-li el bitllet d'avió a l'Arcadi, i més al preu
que és!!! (jo si sé com condueix l'Arcadi i asseguro que seran uns
diners moooolt ben invertits)

Ara parlo amb la Nina de Setem sobre el tema de dissabte al matí i us
comento com abans com ha quedat.
La comissió de deute social està tancant els seus ponents i avui mateix
enviarà el programa (oi?)
En principi la nota de premsa sortirà ara (ahir vaig tenir problemes de
mail) amb l'hora del concert el dissabte al vespre però sense grups
concrets.

El dia 2 a l'assemblea parlem de lo de Gavà ... de fet no és una xerrada
típica, sino es tracta d'acompanyar els alumnes en una caminada i anar
explicant coses del deute en diferents parades que han preparat.
L'activitat dura un total d'una hora.

Dues bones notícies:
- El programa Solidàries, de la TV Vilafranca que s'emet als 31 canals
de la xarxa de televisions locals, ens farà una entrevista el dijous (al
final s'ha traslladat a dijous) per anunciar la setmana del deute i,
segurament, farà cobertura de la setmana.
- Hi ha un grup de Mallorca que es diu Oikos que està preparant un vídeo
sobre deute, amb entrevistes (tipus aquell cicle de documentals que van
fer a la 2 que es deia "Otro Mundo es Posible"), i vindran segurament
durant la setmana del deute (o un parell de dies) a fer entrevistes,
gravar les movilitzacions etc.. Les imatges, a banda de servir pel seu
vídeo, ens les cediran per tenir un fons d'imatges.

Petonets

Iolanda