[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute] Còrdova i Sabadell - Setmana del Deute i LEMES

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Sep 7 14:47:06 CEST 2007

Hola a tothom:)...com va?.

Us envio un mail que ens han fet arribar els companys de Còrdova. Ja han
començat a pensar que faran durant la Setmana del Deute. Ho teniu al final
del mail.

Ahir vaig anar a Sabadell i em vaig trobar una noia de la xarxa del Deute.
Em va explicar que tenen pensat fer una taula rodona el dia 16 d'Octubre
dins el marc de la Semana. Ens enviaran més informació en breu.

Així doncs, poc a poc en anem organitzant!!!

També vull aprofitar el mail per enviar-vos una proposta de lema. Ja us la
vaig fer arribar quan estava a Bolívia. Uns companys d'aquelles terres em
van donar aquesta idea i em va semblar bona. El format "d'equació" em va
agradar força, trobo que ho fa molt pedagògic i proper:

Deute = pobresa + migracions + canvi climàtic + exclusió...

Seguiré donant voltes a aquest tema,

Un petonas, Gemma:)

PD: Aquesta tarda ens reunim els de la comissió de "dissabte i diumenge".
RECORDEU que estaria bé que des de cada comissió (deute ecològic, financer
i social) ens feu arribar dues coses (el més aviat possible):

1. Propostes de ponents per a la xerrada central del dissabte.
2. Vídeos que creieu que poden ser interessant per passar el dissabte en
l'espai de vídeo-fórum.