[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute] lema

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Sep 6 20:48:46 CEST 2007

Hola

Allà a l'equador vaig veure una guixada que dèia: la deuda mata,
matemos la deuda ... pero igual és una mica fort, no?

Una altra idea és que al lema ens reafirmem com a deutors ... algo
així com "el nostres deutes socials i ecològics, el seu empobriment".

Petonets

Iolanda