[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute][Fwd: Artículo charla sábado] i PROPERA REUNIÓ i altres...

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mie Oct 24 17:25:36 CEST 2007

Em sembla molt bé. Carla tu la escrius? El 6 també puc portar alguna
coseta. També hem de pensar quan farem una reunió com qui deu a qui
(campanya). Hi ha gent que ha desaparegut i hauríem de retrobar. I també
hem de recordar que el 18 de novembre és la data límite per a inscriure
seminaris al forum...
Petonets a tothom i fin el 6, Griselda