[Qui-deu-a-qui] Recollida de coses, super definitiu

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mie Oct 24 15:37:53 CEST 2007

Afegir al que comenta la Iolanda que abans quan hem parlat amb els de
l'SCI per veure com acabàvem de lligar aquest tema, m'han dit que avui
tindran obert fins les 19h (MÀX). Ho dic perquè tracteu de passar per allà
abans de les 19h els que hàgiu de recollir begudes Setem i carret..., si
us plau.

Petons, Gemma