[Qui-deu-a-qui] recollir coses DEFINITIU

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Oct 23 19:22:49 CEST 2007

Hola

Al final demà hem quedat de 6 a 7 per recollir les coses. La majoria
dels que m'han contestat ha sigut per dir que no podran passar. Si
queden moltes coses les haurem de repartir entre el SCI i Setem (gemma,
pots parlar amb el SCI per saber si és possible deixar algunes coses com
l'expo de la xarxa de consum o els sucs de forma provisional allà?).

Cap a les 3 o les 4 també hi aniré amb el JMaria a buscar les taules
grans, però si algú vol aprofitar aquesta obertura de portes, que em
truqui, pq encara no sé l'hora definitiva (678296979)

Fins aviat

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat