[Qui-deu-a-qui] [Setmanadeute] Recollir les restes

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Oct 23 11:20:33 CEST 2007

Hola

Doncs no pot ser cap altre dia. La roser necessita que buidem sí o sí el
dimecres com a molt tard, ja que està traspassant el local i aquesta
setmana ha de lliurar ja les claus als nous propietaris ...

Necessito saber, si us plau, si hi haurà algú de Setem per traslladar
les begudes que han sobrat ... Recordo, dimecres de 6 a 7 (jo podria
abans però no més tard).

Per cert, que van sobrar molts sucs, i aquests no es poden tornar (Luis,
me olvidé de incluirlos en los gastos pendientes de confirmar). Si algú
vol recomprar sucs ecològics de poma, taronja o llimonada, que es posi
en contacte amb mi.

Petonets

Iolanda

Iolanda Fresnillo i Sallan