[Qui-deu-a-qui] restes de la setmana del deute

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Vie Nov 16 19:04:16 CET 2007

Hola gent

Avui he passat per l'infoespai i encara quedaven coses de la setmana del
deute per recollir ... que ara estan a casa meva ;-)
Tinc a casa els gots que vam fer servir pel concert (eren de la cuca?) i
una tela vermella (REDS?).

A l'infoespai queda una bombona de gas (pel sortidor de cervesa) que els
de la damm no es van endur i que ara ja no ens abonarán ... algú coneix
algun bar que ens la pugui recomprar?

A més tinc també els sucs que van sobrar. En principi a la cooperativa
de l'ateneu rosa de foc recompren els sucs i, per evitar haver d'anar
amunt i avall amb ells els duré a l'ateneu, us sembla bé? Si algú en vol
em pot trucar i passar per casa meva a buscar-los. El problema és que
encara no tinc els preus, però seria preu de cost (més barat que a
qualsevol botiga de productes ecològics).

Petonets i bon cap de setmana,

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat