[Qui-deu-a-qui] Representació "oficial" de QdQ al taller i seminari de l'ODG el 15 i 16 de juny

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Mayo 31 20:00:51 CEST 2007

Hola a tothom

Primer dir-vos que m'ho estic intentant arreglar per poder venir el dia
5 a preparar l'acció (ja tinc mig negociada una substitució a la classe
que tinc a la mateixa hora). Si no ho aconsegueixo us faré arribar les
fotos impreses en DIN A1 a color com vam dir (de moment els pressupostos
que tinc son de 15 euros per impressió ...).

En segon lloc una demanda, per a que us ho penseu i ho decidim el mateix
dia 5 o el 7 de juny. Com sabeu a l'ODG farem un seminari el proper 16
de juny tot el dia. Prèviament al seminari farem un taller amb tots els
ponents i parlamentaris dels diferents partits polítics al congrés de
diputats, el dia 15 pel matí. Tant al taller com al seminari volem que
hi hagi una representació visible de QdQ (més enllà de mi mateixa). Al
taller per participar en les discusions que hi hagi, i al seminari a la
taula de darrera hora del matí per explicar les estratègies de QdQ en
temes de deute il·legítim i les propostes entorn a la Setmana d'Acció
contra el Deute. De moment ja hi ha 40 persones apuntades, així que pot
ser un bon moment per difondre la setmana d'acció. Qui ho vol/pot fer?
(si volem poden ser dues persones diferents, una per divendres 15 al
matí i l'altra per dissabte 16 ).

I finalment, una pregunta: confirmem l'acte del divendres 15 de juny,
convocat com a QdQ, amb l'Eric Toussaint per presentar el seu llibre
sobre el Banc Mundial al Brindem Brindola? Jo de moment vaig reservar el
lloc quan ho vam dir, però no he tornat a dir res i hauríem de tancar
aquest tema. No sé si serà massa la saturació de temes i activitats,
però val la pena explotar a en Toussaint, no?

Petonets i fins aviat

Iolanda

--
Iolanda Fresnillo

Observatori del Deute en la Globalització
http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org
+34 93 785 13 18