[Qui-deu-a-qui] Ahir i la convocatòria del Forum social català (Arcadi)

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mie Mayo 30 12:26:04 CEST 2007

Hola

Primer de tot mil felicitats a tothom per la convocatòria d'ahir. Pels
que no vau ser-hi dir-vos que va ser un èxit quantitatiu i, per mi
també, qualitatiu. Van venir 32 persones de grups molt diferents, i la
majoria va semblar amb ganes de tirar endavant una proposta agoserada
i canyera per la setmana d'acció del deute. La Bero farà l'acta, però
crec que ja podem avançar que se'ns ha girat feina!!!!

Us reenvio al final del missatge la convocatòria a que va fer
referència el Luís durant la reunió, d'organitzar un fòrum social
català al gener. Com vam dir ahir això  està íntimament lligat amb les
nostres propostes, per tant haurem de seguir el procés de propet.

L'altra és que se'ns ha omplert l'agenda de reunions i actes, a saber:

Proper 5 de juny a les 19 h hem quedat al SCI per acabar la pancarta i
assajar l'acció del dia 7 (sorry, jo tinc una classe a la UAB,
intentaré passar-li a algú altre, però no puc prometre res). El Marc i
el Luís han quedat aquesta tarda per començar la pancarta.

7 de juny, a les 12 h, a plaça catalunya, acció contra el G8.
Entrepobles envia convocatòria a llistes i entitats (oi?) i la Bero i
jo fem la nota de premsa.

19 de juny, a les 19.30 h, al SCI, segona reunió per preparar la
setmana d'acció del deute a l'octubre. L'ordre del dia inclourà:
     - Lema i eix(os) temàtic(s) de la convocatòria de l'octubre
     - Espai de referència (recuperar un espai públic) i altres espais
(escoles, universitats, etc.)
     - Tipus d'accions (formatives, lúdiques, reivindicatives ...)
     - Incidència Política (pre-campanya electoral)
     - Estratègia general de mitjans de comunicació
     - Continuitat (rel. Fòrum Social Mundial)

Recordeu que ens vam comprometre tots a ampliar la convocatòria ara sí
a altres grups, fer-la el més àmplia possible. En quant tinguem un
mail de convocatòria (si voleu m'encarrego jo) i l'acta (la Bero) ho
enviem per reenviar-ho a tothom.

Hem de decidir si necessitem reunió de QdQ el dimarts 12 de juny a les
20 h. Jo crec que sí, tot i que ens haurem vist cada setmana, per
parlar de com ens organitzem a partir d'ara al tirar endavant lo de la
setmana d'accions de l'octubre, per avaluar l'acció del G8 i per veure
quins temes tenim pendents.

Petonets (us deixo amb la convocatòria de l'Arcadi)

Iolanda

Benvolguts/des amics i amigues,

Com a auto-encarregat de recopilar la informació dels participants
catalans als darrers Fòrums Socials Mundials en els que he tingut la
sort de participar-hi, tinc el plaer de dirigir-me a vosaltres amb
motiu d'una idea que hem anat madurant tots nosaltres durant aquests
anys.

Es tracta de l'organització del Fòrum Social Català l'any vinent, com
a resposta a la proposta sorgida del FSM de Nairobi, on s'instava els
moviments socials de tot arreu a fer algun acte relacionat amb el
procés del FSM, durant l'última setmana de gener de 2008. En
substitució del Fòrum Social Mundial 2008, que com sabeu no hi tindrà
lloc.

Llavors, què millor acte podríem organitzar que un Fòrum Social Català?

Així doncs, us convoco a una primera reunió entre tots aquells que vam
participar als darrers Fòrums Socials Mundials, per debatre la
possibilitat d'embarcar-nos en l'organització del Fòrum Social Català,
si ens sembla a totes i tots una bona idea.

La reunió tindrà lloc el dilluns 25 de juny a partir de les 19h a la
seu de Justícia i Pau, c/ Rivadeneyra 6, 10é de Barcelona.

Atentament

Arcadi Oliveres i Boadella
President de Justícia i Pau

----- End forwarded message -----