[Qui-deu-a-qui] Confusió Auki i Correa

Beronika beronikagarrosa en mansunides.org
Lun Mayo 21 10:01:39 CEST 2007

Hola gent,

Maria Antonia (de Repsol Mata, que hi es ara a Ecuador) m'ha escrit. Us
reenvio el mail que em va enviar.
Us demano disculpes perquè vaig "meter la pata" amb el Auki Tituaña sobre la
seva relació amb el govern de Correa. En principi el Sacha em va dir que
vindria Pierina Correa a Barcelona i que ens trobariem amb ella, però com
sabeu al final va venir Auki Tituaña, i no sé perquè vaig pensar que venia
en lloc de Pierina i que era una persona propera al govern de Correa.

Bé, doncs Maria Antonia va enviar a la llista un article sobre el Auki on
s'esclareix una mica el seu posicionament polític.

Ho sento, ho vaig fer amb presa i vaig donar per supossades cosas que no
son..

Demà em podeu "echar la bronca"..

Una abraçada,

Beronika Garrosa
MANS UNIDES
Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
08007 Barcelona
T. 93 487 78 78
F. 93 487 45 74
beronikagarrosa en mansunides.org
www.mansunides.org

P Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo