[Qui-deu-a-qui] reunió amb Auki ok

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mie Mayo 16 14:13:02 CEST 2007

Hola, jo també puc anar. Més a més em resulta molt interessant! Ens veiem demà, Griselda
  ----- Original Message -----
  From: Beronika
  To: qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Wednesday, May 16, 2007 10:00 AM
  Subject: [Qui-deu-a-qui] reunió amb Auki ok

  Companys/es,

  Malgrat que de moment només dos persones han confirmat que vindràn a la trobada amb l'alcalde de Cotacachi (Iolanda i jo mateixa), la trobada es fará igualment a l'hora i el lloc previst:

  Dijous 17 de maig a les 16 hores a Mans Unides.

  Si algú/na s'anima a ùltima hora sis plau feu-me lo saber.

  Gràcies,

  Beronika Garrosa
  MANS UNIDES
  Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
  08007 Barcelona
  T. 93 487 78 78
  F. 93 487 45 74
  beronikagarrosa en mansunides.org
  www.mansunides.org

  P Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo