[Qui-deu-a-qui] trobada amb Auki Tituaña

Beronika beronikagarrosa en mansunides.org
Lun Mayo 14 13:05:47 CEST 2007

Buenas!!

Necessito que em digueu qui vindrà a la trobada amb el Auki Tituaña. El
dijous 17 de maig a les 16 hores a Mans Unides.
PEr altra banda, imprimiré material en castellá de la campanya.
Alguna sugerència??

Digueu-me algo, val?
Marc, Luís, estic intentant configurar el outlook per enviar els mails des
de QDQ pel tema premsa.
Sapigueu com es fa?? Estic una mica liada amb la configuració del correu..

Moltes gràcies,

Beronika Garrosa
MANS UNIDES
Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
08007 Barcelona
T. 93 487 78 78
F. 93 487 45 74
beronikagarrosa en mansunides.org
www.mansunides.org

P Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo