[Qui-deu-a-qui] Acta de la reunió del 8 de maig 2007

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Vie Mayo 11 09:27:22 CEST 2007

Hola Bero:
Efectivament no es va parlar, tampoc hi era a l'ordre del dia. En tot cas pensava que potser m'havia quedat alguna coseta sense reflexar sobre l'acció, reunió del 29 etc.
La veritat que ningú va recordar-se d'aquesta questió. La disculpa suposo  és que havia massa coses a decidir .
També hi ha altra cosa important i molt que ens va arribar, via David Luque: la posició de la campanya QDQ respecte a l'Alianza contra la Pobreza. Vaig llegir el document que ells presentan pel debat i estic totalment d'acord, també amb el document de l 'Angel Calle.Hauríem de fer una reunió per a discutir aquests document i prendra una posició de Qui deu a qui.-----
Petonets, Griselda

 Original Message -----
  From: Beronika
  To: Griselda Piñero Delledonne ; qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Friday, May 11, 2007 9:03 AM
  Subject: RE: [Qui-deu-a-qui] Acta de la reunió del 8 de maig 2007

  Hola,

  Veig que a l'acta no hi ha res de la trobada amb l'alcalde de Cotacachi.
  Vaig enviar a la llista la info i ningú va dir res.

  Vareu parlar d'aquest tema? Qui vindrá?

  Recordeu que és el dijous 17 de maig a les 16 hores a la seu de Mans Unides (Rambla Catalunya 32, 1-1)

  Digueu algo, vale?

  Beronika Garrosa
  MANS UNIDES
  Rambla de Catalunya, 32, 1r 1ª.
  08007 Barcelona
  T. 93 487 78 78
  F. 93 487 45 74
  beronikagarrosa en mansunides.org
  www.mansunides.org

  P Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo