[Qui-deu-a-qui] Sobre el seminari del juny

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mie Mayo 9 18:36:33 CEST 2007

Hola a tothom

Tal i com us vaig comentar ahir, us envio el programa provisional del
seminari del 16 de juny sobre deute il·legítim i finançament
responsable que farem a Barcelona (esperem que a l'escola
d'administració pública).

Com veureu al programa hi ha reservat un espai per a que QdQ expliquem
el nostre posicionament i accions previstes (de cara a l'octubre). Ja
veurem qui ho vol fer ;-)

També hi ha un espai a primera hora de la tarda (el seminari és tot el
dia) per una petita obra de teatre, dinàmica o cuenta cuentos. De
moment no tenim res per omplir aquest espai, però agrairem idees i
propostes. Es tracta de despertar una mica la gent després de dinar,
trencar el ritme de xerrada i debats amb una cosa diferent, i mostrar
que es pot parlar de deute i relacions Nord-Sud d'una forma diferent.
alguna idea? algun voluntari/ària per sortir a l'escenari?

D'altra banda, la gent d'Akawa i el CJB m'han contestat que intentaran
venir el dia 29 de maig a la reunió per preparar lo d'octubre.

Petonets