[Qui-deu-a-qui] reunió d'avui

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Mayo 8 13:33:56 CEST 2007

Hola

Jo ja he enviat mails a tothom que havia d'enviar la convocatòria del
dia 29 de maig (però a l'acte diu alguna cosa de que em toquen
associacions de veïns, i jo no ho tenia apuntat ... ho parlem avui).
Encara no tinc respostes (no he tingut massa temps per fer trucades).

D'altra banda aquest matí he pogut anar a donar una volta per Barcelona
a fer les fotos que vam quedar i tinc una mala notícia ... l'aigua no
corre per les fonts Barcelonines (CAP NI UNA!!!!) de 9.30 a 10.30 h ...
comencem a pensar en alternatives ... i fixeu-vos aquesta tarda anant
cap a la reunió a veure si veueu aigua saltant d'alguna font ..

Recordeu, a les 20 h al SCI, si comencem puntuals acabarem puntuals!!!!

Petonets

Iolanda

--
Iolanda Fresnillo

Observatori del Deute en la Globalització
http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org
+34 93 785 13 18