[Qui-deu-a-qui] comptes

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Mar 19 13:46:40 CET 2007

Hola

només informar dels ingresos que hem tingut per quotes d'entitats:

Mon3, Consorci Obs. Decl. Un. IV (no sé qui son ... DESC?),
Solidaritat, educació i desenvolupament, Àgora NS, i Observatori del
deute.

En total 350 eurus (3 ingressos de 50 euros i 2 de 100).

Recordeu de portar demà a la reunió les factures de gastos fets per
l'acte sobre àfrica i així poder passar comptes. Si em dieu abans la
quantitat jo aniré a treure diners i us ho podré pagar demà mateix.

Per cert, l'assemblea d'asturies ha anat moooolt bé, moltes idees per
les accions de juny i octubre, consens en temes com les aliances, molt
bon rotllo i una festa molt guai!!!

Fins aviat

iolanda