[Qui-deu-a-qui] despeses acte África

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Mar 12 18:37:51 CET 2007

Hola gent

Primer de tot felicitar-nos a totes i tots!!!!!
L'acte del divendres va ser tot un èxit, jo he rebut diverses
felicitacions de gent aliena a QDQ.
A més, avui, tal i com acaba d'informar el dani, tenim la primera
comparexença en la història del govern espanyol sobre deute extern ... i
això és en part gràcies a la nostra feina!!!!!!!!!!

Després, també important, sobre dinerets ... tothom qui hagi fet gastu
en relació a l'acte del Pla Àfrica, si pogués enviar-me un mail amb el
concepte i els diners, i el dimarts vinent (dia 20) portaré diners per
pagar-ho (i em porteu les factures que tingueu). Va bé?

Fins aviat

Iolanda Fresnillo

http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org