[Qui-deu-a-qui] [Fwd: Convocatòria: Acte sobre Pla Àfrica - Divendres 9 a les 19 h - Barcelona]

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mar Mar 6 16:13:49 CET 2007

Hola  tothom:
Bueno parece que lo que tengo es una bronquitis. Así que ya comencé con los
antibióticos. Estoy preocupada por lo de Aminata. De todas maneras cuenten
conmigo, se supone que en dos o tres días ya estaré bien, o mejor.... Si el
viernes no mejoro tengo que sacarme una radiografía!!
O sea que yo supongo que podría ir a buscarla al Prat, lo que no me veo con
fuerzas es de tenerla en casa.  Raúl está superocupado con la traducción que
yo no estoy haciendo.
Besitos, Griselda
Y por cierto no me han llegado los benditos artículos!!
----- Original Message -----
From: "audrey esnault" <audrey.esnault en debtwatch.org>
To: <qui-deu-a-qui en moviments.net>
Sent: Tuesday, March 06, 2007 2:44 PM
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] [Fwd: Convocatòria: Acte sobre Pla Àfrica -
Divendres 9 a les 19 h - Barcelona]

Hola tothom,

Jo puc anar a l'entrevista de TV3 al matí i quedar amb l'aminata tot el
dia..dinem junts amb iolanda, gemma.etc, oi?
i l'acompanyaré a l'escola oficial..cap a les 18h suposo.

Jo puc fer la moderació durant l'acte...l'única cosa és que no ho he fet
mai..llavors em porto voluntaria 1) si tothom sigui d'accord i 2) si la
iolanda o la Gemma, que són expertes em poden ajudar a preparar
l'introducció i preguntes..

Pel tema de lloguer serà dificil a casa meva..i tema de sopar..jo
divendres no em podré quedar molt molt tard...no se si aniré a sopar.
però prendre una copa si!

Rés més,
ens veieim aquesta nit

Audrey
636 218 075

Iolanda Fresnillo escribió:
> Enviada aquest matí la nota de premsa (adjunta i al final del missatge)
>
> Ens veiem avui a les 20 h (algunes marxarem a les 9 ...)
>
> Adelanto cinc coses que haurem de discutir, o més aviat que es
> necessiten voluntaris/àries ... així que aneu pensant què volem fer
> cadascú:
>
> - Acompanyament Aminata el dijous i divendres: S'hauria d'anar a
> buscar l'Aminata a l'aeroport (o dir-li que pilli un taxi),
> acompanyar-la a l'acte de Sabadell per la tarda (per facilitar enllaç
> entre la gent de Sabadell i QDQ), divendres al matí a TV3, dinars,
> [...]

Aquest missatge ha estat analitzat per MailScanner
<http://www.mailscanner.info/> i es considera net de virus i altres
continguts perillosos.