[Qui-deu-a-qui] [Fwd: Convocatòria: Acte sobre Pla Àfrica - Divendres 9 a le s 19 h - Barcelona]

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mar Mar 6 15:09:17 CET 2007

Hola a tothom....:)

A la llista d'abans hem d'afegir tres cosetes. Ja ho comentarem aquesta
tarda. Si van sortint voluntaris i voluntàries serà fàcil, els temes més
claus ja estan fets...

1) S'han d'anar a recollir els tríptics a l'SCI o bé dijous al vespre o bé
el divendres abans de la xerrada.

2) Algú ha d'anar a l'escola industrial una estona abans per; a) El Rafa
Crespo serà allà a les 18:30h per conèixer a l'Aminata i coordinar una
mica les seves xerrades, b) hem d'enllestir el tema del vídeo, c) s'ha de
preparar una taula amb els tríptics i els dossiers (ja els portaré jo), d)
s'ha de senyalitzar com arribar a l'aula (no és fàcil).

3) Algú hauria de prepara un quadre (excel; nom, mail...etc) per si algú
ens vol deixar les seves dades i apuntar-se a la llista QDQ (sense ànim de
semblar d'una secta:)).

Acabem de xerrar després...

Un petonas, Gemma:)