[Qui-deu-a-qui] nota de premsa

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Mar 5 16:30:04 CET 2007

Tinc un problema, els contactes de premsa actualitzats me'ls he deixat a
casa al pen-drive. Prefereixo enviar la nota demà a tothom a primera
hora que fer-ho malament i deixar-me algú important.
Ja ho he enviat a TV3 que era amb qui havia quedat

Iolanda

En/na Iolanda Fresnillo ha escrit:

Iolanda Fresnillo

http://www.observatorideute.org