[Qui-deu-a-qui] Reunió de demà

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Mar 5 13:12:57 CET 2007

Hola,

Em sembla que la Diana encara no ha enviat la convocatòria per la reunió
de demà ... i abans que ho faci tinc una proposta indecent ...
A tothom li aniria bé començar la reunió una mica abans? posem a les 7
de la tarda. Per acabar a les 9 (i així poder veure la tornada del
Liverpool-Barça ... per a que enganyar-vos ...). El Marc i jo estem
d'acord. Suposo que l'Àlex no s'hi oposarà ...

Ja direu. Recordeu d'enviar-me els comentaris a la nota de premsa avui
per poder-la enviar com abans

Iolanda Fresnillo

http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org