[Qui-deu-a-qui] Difusió Xerrada 9 de març

audrey esnault audrey.esnault en debtwatch.org
Vie Mar 2 11:52:34 CET 2007

Hola tothom,

Volia saber com anevem pel tema de difusió..
Alex, Audrey s'ha arreglat el problema de mailing?

Bero, Griselda, haveu pogut repartir cartells y flyers??
Pel barri de Gràcia, algú hi ha pogut repartir-los?

Jo vaig deixar el dimecres cartells i flyers (no molt a cada lloc perquè
no en tenia massa) al Ateneu Bcn, CIDOB, Patí Limona, CEA, Entrepobles,
Setem, FCONGD, Centre civic drassanes, Escola official drassanes, 2 bars
pel raval, centre zapatista, una petita botigua africana, Facultat
d'Història i al bar del CCCB.

Gemma: quan vaig anar al CEA no podia deixar molts flyers i vaig parlar
amb una persona que em va dir que podrièm enviar-les per mail el flyer
per poder fer difusió o potser imprimir alguns més...tu havies enviat
una cosa al Rafael? o ho faig jo avui?

Gràcies per a la vostra resposta,

Fins aviat,

Audrey