[Qui-deu-a-qui] LLAMADO SEMANA DE ACCION GLOBAL

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Jun 29 14:17:19 CEST 2007

Ho sento, he deixat passar dos cops el mail de la Bero, que havia
quedat aturat a la llista pel pes de l'adjunt ... sorry!

Li he comentat aquest matí a la Bero que estic parlant amb una gent de
Mallorca per intentar fer una reunió allà, el dia 13 de juliol,
aprofitant que tinc una reunió amb el fons mallorquí de cooperació,
per veure com veuen apuntar-se tant a la setmana d'acció de l'octubre
com al fòrum social català del gener. De moment no he confirmat la
reunió, quan ho faci us ho envio per a que ho reenvieu si teniu
contactes a Mallorca. Us sembla bé?

petonets

Iolanda