[Qui-deu-a-qui] Fw: Proposta de mail al CCCB

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mie Jun 27 20:58:10 CEST 2007

Com que a mi no m'ha arribat, ho torno a enviar. En cas contrari ho sento pel duplicat.
Gràcies, Griselda

----- Original Message -----
From: Griselda Piñero Delledonne
To: qui-deu-a-qui en moviments.net
Sent: Wednesday, June 27, 2007 11:54 AM
Subject: Proposta de mail al CCCB

Hola a tothom: Com van parlar ahir jo ja havía fet un contacte amb el CCCB. I avui m'han contactac ells per a saber exactament què voliam i que l'enviés la demanda per mail.
Ahir, en la reunió es va decidir demanar uns espais al CCCB.
En principi vam dir de tenir activitats (com QDQ) el dijous i el divendres de aproximadament 7 a 10 de la nit, el dissabte tot el dia, i el diumenge fariem la marxa.

Les activitats del dijous i el divendres serian de cine forum i aleshores ens semblava adient el hall del CCCB (espai múltiple al subterrani ja utilitzat amb éxit altres vegades pel moviment). Pel dissabte organitzariem una conferencia d'algú /na conegut, com podria ser Alberto Acosta d'Ecuador i per a això necessitariem un aula adient, per a més o menys 100 persones.
 Com em van dir que fes la demanda el més aviat possible i que es millor reservar i després anul·lar, us envio això i si ningú/na s'oposa, envio el mail (millor redactat!!) amb la nostra demanda signat per QDQ i  les organitzacions que hi són.
Si us plau es una mica urgent. (Si algú/na pensa en un altre espai del CCCB necessari, si us plau me'l dieu.)
Petonets, Griselda