[Qui-deu-a-qui] AVUI preparació acció G8 a les 19 h al SCI

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Jun 5 14:51:56 CEST 2007

Hola

Només recordar que avui hem quedat al SCI per preparar l'acció contra el
G8 del proper dijous. A les 19 h al SCI per acabar pancartes (crec que
la principal està feta), caretes, i "guió" de la performance (i
repartiment de papers).
Jo al final no m'ho he pogut arreglar i haig d'anar a la UAB. Les
impressions no les vaig poder anar a recollir el divendres (em van
tancar!!!). Si algú pot passar avui i portar-ho al SCI per enganxar-les
als cartrons que compra la griselda ... el lloc és al carrer Santa
Àgueda amb C. Badia, al costat de Fontana. Sinó jo aniré demà al matí a
recollir-les i les puc enganxar a les cartolines el dijous al matí.

Per qualsevol cosa truqueu-me al mòvil 678296979

Iolanda

--
Iolanda Fresnillo

Observatori del Deute en la Globalització
http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org
+34 93 785 13 18