[Qui-deu-a-qui] una de bona i una de no tan bona

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Jun 1 14:57:14 CEST 2007

Hola

La bona notícia, m'han trucat dels matins de TV3 que intentaran venir
a l'acció del dia 7. Els he explicat de què anava l'acció i la noia ha
semblat molt interessada ... bieeennnn!!!!!

La no tan bona, he estat mirant preus per lo dels DIN A1 a color. El
preu de l'altre dia no és ben bé correcte ...

Per un A1 he trobat de moment només un lloc que ens ho fan, i
plastificat ens surt per 75 o 79 euros (segons volguem el plastificat
brillo o mate). He trobat un altre lloc que fan impressió de 70 x 100
(una mica més gran que A1) i costa 45 + 20 de plastificar (una mica
més barat ... però hem de passar les imatges a TIFF). En aquest altre
lloc també pot ser a 50x70 (entre A2 i A1) i surt per 28 + 14 euros.

Aquesta tarda aniré a mirar el lloc on la Gemma va fer les impressions
l'altre dia (ara ho he trobat tancat), però si els preus són tan alts,
i si a vosaltres us sembla bé, jo optaria per una impressió 50 x 70
plastificada (42 euros per impressió). Tenim els diners, el problema
és si ens els volem gastar en això ...

L'altre problema és que una de les fotos que vam triar sembla que no
té prou qualitat per fer-la tan gran (la de la fàbrica a un riu), així
que igual la descartem ...

Series A
A0 	84,1 × 118,9
A1 	59,4 × 84,1