[Qui-deu-a-qui] Consulta Justícia Global

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Ene 2 12:38:05 CET 2007

Hola

Com ha començat l'any? espero que bé.
No sé si hi ha reunió la setmana vinent, suposo que sí.
Us envio una proposta d'una amiga que va venir a la primera de les
jornades de formació de formadors i que treballa en un projecte que es
diu Consulta Justícia Global. Han preparat uns jocs i tallers per a
joves i ella diu que ens pot interessar. Si algú té ganes de quedar
amb ella que m'ho digui, amb la seva disponibilitat, i mirem de buscar
un dia aquestes dues properes setmanes, abans que ella no marxi.

Fins aviat i molt bon 2007!!!!!!

Iolanda

----- Forwarded message from virginia74 en gmail.com -----
     Date: Tue, 19 Dec 2006 11:42:12 +0100
     From: Virginia Massague <virginia74 en gmail.com>
  Subject: Virginia. Consulta Justícia Global
       To: iolanda.fresnillo en debtwatch.org

Bon dia Iolanda,

sóc la Virginia Massagué (Vir), ens vem veure l'altre dia a la sessió
de formació sobre el deute, que m'ha servit molt per reorganitzar els
Tallers que fem amb el projecte Consulta Justícia Global.
M'agradaria presentar-vos el material que tenim, que conegueu el
projecte i com l'estem plantejant.

Estaré per Barcelona totes les festes i a finals de gener marxo cap a
Granada, estaria bé trobar-nos abans de que marxés. Podem quedar quan
a vosaltres us vagi bé, matí o tarda, cap problema.

Que vagi molt bé aquesta tarda si no ens veiem i espero la vostra resposta!
Fins aviat,
Virginia

----- End forwarded message -----