[Qui-deu-a-qui] Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i video

Griselda Piñero Delledonne gpinero en menta.net
Mar Feb 27 16:31:13 CET 2007

Hola: Jo podría repartir per Gràcia i alguns llocs de la dreta del Eixample
(Sedeta, Farinera del Clot, Casa Elizalde.... ) Demà al mati hi haurà algú
al SCI?. Estaria bé perque aleshores em dedicaria tot el dia.
Ja he enviat de nou el mail a la Aminata.
Per què els d'Entrepobles encara no han enviat a les llistes la
convocatòria? hem d'espabilar!!
Petons, Grise

----- Original Message -----
From: "audrey esnault" <audrey.esnault en debtwatch.org>
To: <qui-deu-a-qui en moviments.net>
Sent: Tuesday, February 27, 2007 2:10 PM
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] Difusió i premsa xerrada 9 març!!!...i video

Hola,

Bero..bien para estos sitios..tienes más ideas?

*alguien vive por gracia..para dejar algunos por ahí?? *Gemma t'has
guardat alguns cartells? podries posar alguns pel barri o pasar-lo a la
Iolanda..o Griselda???
lloc com  La torna, ateneu rosa i foc, lluisos de gracia o alguns altres
centres civs, bibiolteca de travesera de gracia..etc..

*Griselda por donde puedes ir tú?*

*Yo entonces...mañana: voy al CEA, Entrepobles, Cidob, Pati limona,
FCONCGD, setem, Escuela oficial de drassanes, una tienda africana por el
raval, centre civic drassanes..*

Marc: Para el trozo ..tambien creo que puede ser buena idea..para el 9
de marzo..
podriamos poner el *corto sobre la familia africana* que da dinero a
familias inglesas..podria ser bien cortarlo..quitando lo que aperece
antes, a saber *hacer un corte de 02:38 a 05:52.*

sino de los otros trozos de video no se..el que habla rapidamente de
Mobuntu..es muy corto y sobre FMI más que gobiernos..
o sino el sobre africa del sur y los problemas de pobreza, sida etc.?..
personalmente yo optaría por el corto..
vosotros??

fins aviat,

Audrey