[Qui-deu-a-qui] propostes cartell i flyer acte sobre Àfrica 9 de març

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Feb 23 16:07:31 CET 2007

Hola

Aquí teniu la meva proposta. L'envio en pdf que pesa menys. Feu els
comentaris al Marc (fes els canvis que vulguis, ara t'envio la versió en
word per poder fer canvis). Al final el tema dels còmics em quedava
massa carregat i he provat la idea de la silueta dels mapes que vam
comentar.

petonets i bon cap de setmana

Iolanda

En/na iolanda.fresnillo en debtwatch.org ha escrit: