[Qui-deu-a-qui] QUI S'ANIMA? - Sobre la previa de Barcelona en el Tribunal

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Feb 16 10:38:34 CET 2007

Hola a tothom:)

Comentar-vos, per si no ho sabeu, que arrel del tribunal que vam celebrar
a Madrid, la gent del grup QDQ-Madrid va decidir publicar un llibre sobre
el deute amb molta de la informació que es va recollir allà.

En un dels capítols, volen posar informació sobre la prèvia de BCN. Tenen
el resum que els hi vam enviar nosaltres i el que vaig llegir jo quan vaig
fer de membre del jurat però està en català.

Ens demanen si algú ho pot TRADUIR al castellà (el més AVIAT possible).
QUI S'ANIMA?. Quantes més persones hi participem, millor. Ens diuen que si
ho pot fer algú de QDQ que no sigui de l'ODG, molt millor:). Entre el
Dani, el Miquel i jo (com ODG) ja hem fet 5 dels capítols/subcapítols.
Estan pràcticament llestos. La setmana que ve, els hauré de revisar, tot
tractant d'adaptar-los al que han escrit altres companys de QDQ. Quan
acabem aquesta tasca, la traducció també hauria d'estar llesta.

Així doncs "manos a la obra". La part a traduir la podreu trobar a;
http://www.quiendebeaquien.org/webantigua/castellano/eventos/tribunal/index.htm

Si us plau, qui ho pugui fer, que DIGUI ALGUNA COSETA.

Mil gràcies i un petó,

Gemma:)