[Qui-deu-a-qui] Xerrada 9 de març

audrey.esnault en debtwatch.org audrey.esnault en debtwatch.org
Mar Feb 13 12:40:18 CET 2007

Hola,

He rebut la solicitud per demanar sala d'acte al Patí Limona..
Ahir estava disponible la sala de 100 persones..però si us agrada aquesta
sala..potser hem d'anar rápid per reservar..

Gemma, Iolanda, si escollim el Patí Limona..qui fa la solicitud..jo? és
que demanan el responsable de l'entitat...

fins aviat,

aud.

 I si es de l'AECI que suposa per nosaltres??