[Qui-deu-a-qui] Xerrada 9 de març -Ponents lligats

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Feb 12 22:04:52 CET 2007

Hola:)

A mi Icaria també m’agrada molt però penso que és petit. Crec que per
aquesta ocasió, és important que sigui un local ben comunicat, al centre,
si la gent el coneix millor i bastant més gran que per 40 persones. Jo
buscaria sala per a unes 80-100, no?. Creieu que sóc molt optimista?.
Penso que aquest és un tema que pot interessar força. Si fem una bona
difusió i sabem plantejar bé la xerrada vindrà gent:).

Si és gratis millor, però si hem de pagar una mica (50-70 euros) per
aconseguir un local que compleixi les condicions que dèiem abans, per mi
endavant!

A mi dels locals que han sortit fins ara els que més m’agraden són; el
Pati Llimona, Ateneu bcn (és caret, no?) i convent de S. Agustí.

Audrey, demà mateix pregunto el que em demanes del CEA.

Petons,

Gemma:)