[Qui-deu-a-qui] Xerrada 9 de març - Ponents lligats

audrey esnault audrey.esnault en debtwatch.org
Lun Feb 12 14:08:07 CET 2007

Hola,

Iolana..está confirmat el de la sala de la facultat d'història? si
no...Bero: saps si es pot fer a la FCONGD?
Si cap de le sdues son disponibles..llavors trucaré a altres sales
(centres civics, ateneu etc..)

Gemma: Per la reunió amb el Rafael del CEA..m'interesaria venir amb
tú..depen del dia i hora..tens alguna precisió de quan és?
(demà puc a la tarda després de les 16h30, dimecres tot al dia excepte
quan hi ha la formació de FAD..o cap a les 19h dijous i divendres)

fins aviat,

audrey

Aquest missatge ha estat analitzat per MailScanner <http://www.mailscanner.info/> i es considera net de virus i altres continguts perillosos.