[Qui-deu-a-qui] varies idees a compartir

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Feb 9 13:15:38 CET 2007

Hola

Una bona notícia, el meu contacte a la facultat d'història ha respost
i està mirant això dels espais per la jornada del dia 9. A veure si
tenim sort!!!

Una idea de la gemma de títol i subtítol per la jornada que a mi m'ha
agradat "Cap a on estem portant a África? El Pla África i les
relacions econòmiques entre l'Estat espanyol i l'Àfrica Subsahariana".
S'acceptem més suggeriments!!!

Una idea per anar pensant amb temps de cara al mes de juny (G8).
Suposo que heu sentit a parlar de la peli Bamako, es va estrenar al
festival de san sebastian i al de Berlin, s'ha estrenat a França i
aquesta setmana s'estrena al Regne Unit. Pel que he pogut esbrinar
navegant per internet a l'estat Espanyol s'estrena el 6 de juny, el
dia que comença la cimera del G8. Perquè es rellevant? Doncs perquè la
peli va sobre un judici popular a les polítiques del Banc Mundial i el
FMI a Mali. Es veu que és molt bona i a França ha tingut molt èxit
(les Audrey ens ho poden confirmar ...).

Pot ser força feina, però podem intentar trobar qui distribuirà la
pel·lícula a Barcelona, quins cines la faran (jo ho demanaré al Verdi)
i es podria muntar alguna moguda amb la premsa. Això és paral·lel al
tema de l'acció de Repsol, es clar.

Ho discutim a la propera reunió i si us sembla bé jo (amb ajuda) m'hi
poso manos a la obra. Em sembla que el cinema és una oportunitat
d'arribar a molta més gent del que arribem habitualment i ocasions com
aquesta s'han d'aprofitar.

Si algú té més informació que ho comparteixi (sobre la data de
l'estrena, per exemple, jo ho he trobat a:
http://www.adictosalcine.com/ver_pelicula.phtml?cod=25320&titulo=Bamako)

Més info:
en espanyol:
http://www.unifrance.org/films/detail_film.asp?cfilm=27437&commonuser=CommonUser=2&langue=21008 i