[Qui-deu-a-qui] power point llest per ser revisat!!!

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Feb 2 18:49:49 CET 2007

Hola noiets i noietes....:)

Ja tenim penjat el borrador de power point de deute extern a:
www.quideuaqui.org/kitbcn/ppi-documents/Deute-extern/Proposta ppi deute
extern.ppt

L'hem fet aprofitant gran part del material que ja teníem a l'ODG i sent
molt fidels al guió que vam consensuar la setmana passada.

Des del meu punt de vista falta treure una mica de lletra (estic acabant
una segona versió que suposo que estarà llesta abans de la reunió del
proper dimarts 6), en te massa encara, però ho hem penjat (gràcies Luís,
Marc) ja perquè així us ho podeu anar mirant i opinant sobre si la idea
general us sembla bé o no.

Recordeu que si els vostres comentaris van en un mail que pesa poc, ho
podeu enviar tranquil·lament a la llista, si pesa molt, ho envieu a
gemma.tarafa en debtwatch.org.

Un petonas i bon cap de setmana, Gemma:)

PD: La gent de QDQ Tarragona em va comentar que tractaran de maquetar ells
gran part del tríptic:)