[Qui-deu-a-qui] Argentina cancela la deuda con España

dani.goic en debtwatch.org dani.goic en debtwatch.org
Vie Feb 2 11:30:45 CET 2007

CANCELAR aquí significa PAGAR: cuando se paga una deuda ésta se
cancela... però és veritat que cancel·lar també podria ser 'condonar'
o 'perdonar'. MALHAURADAMENT en aquest cas cancel·lar significa que
l'Argentina li pagarà a raja tabla el deute a l'Estat espanyol!